Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Płatności elektroniczne

 

 Standardowe_logo_PayPal

Google +
 
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Reklamacje i zwroty

Jeśli towar, jaki otrzymałeś nie jest zgodny z umową kupna - sprzedaży, uszkodzony lub zniszczony, zgłoś ten fakt do nas na adres: biuro@ogrodyludwinow.pl

Podstawą do reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon lub faktura). Należy go przesłać wraz z przesyłką oraz opisem problemu na nasz adres:

Ogrody Ludwinów Sp. z o.o.
ul. Słomiana 19a
30-316 Kraków

Sklep w ciągu 7 dni od daty otrzymania przesyłki rozpatrzy reklamację.

UWAGA! Jeśli nie dołączysz paragonu/faktury, nie będziemy mogli dokonać ani zwrotu, ani wymiany! Będziesz musiał nam dosłać paragon w osobnej przesyłce na Twój koszt.

Masz również prawo do odesłania towaru bez podania przyczyny - w ciągu 3 dni (Towary "żywe") lub 10 dni (Towary pozostałe) od momentu otrzymania przesyłki. Taki towar musi być oryginalnie zapakowany, nie może nosić śladów użytkowania oraz nie może być w żaden sposób uszkodzony. Również w tym przypadku wraz ze zwracanym towarem musisz odesłać nam paragon/fakturę. W przeciwnym wypadku towar nie zostanie przyjęty.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl